בואו נעשה עסק

תשתיות עסקיות בשיטת סאטיה
מבית אימושן ובהנחיית גל מדלי
בחרנו באהבה להיות מאמנים בשיטת סאטיה
האם בחרנו להיות בעלי עסק?
 
נעים מאוד. שמי גל מדלי ואני מנטור, מנחה ומאמן בשיטת סאטיה מאז שנת 2008.
לפני שהפכתי למאמן הגשמתי את חלום הילדות שלי – הייתי נהג מֵרוֹצים. על פניו נדמה שנהיגת מרוצים ואימון בשיטת סאטיה לא ממש מתחברים, אך לדעתי דווקא יש ביניהם כמה נקודות חיבור.
 
למשל, כנהג מרוצים, לא משנה כמה טוב אנהג – אם הרכב לא יהיה במצב מעולה, לא אוכל להגיע להישגים משמעותיים.
 
באותה מידה, כמאמן ובעל עסק לאימון, לא אוכל להביא לידי ביטוי את מלוא הפוטנציאל שלי אם התשתיות העסקיות לא יהיו מטופלות ברמה גבוהה.
about-circle
מה התוכנית מאפשרת?
לאורך השנים כמנטור ראיתי איך רבים מהמאמנים מתמקדים בהתפתחות האישית והמקצועית שלהם, בעוד התשתיות העסקיות נדחקות איכשהו הצידה.
 
אני מאמין שזה קורה כי לעתים יש בעסק שלנו חלקים שפחות נעים לנו לפגוש – ומשום כך רבים מפספסים את ההזדמנות ליצור לעצמם עסק מצליח.
 
אם תרצו לעלות לרמה הבאה וליצור תשתיות לעסק שעובד בשיטת סאטיה – יש לנו תוכנית מיוחדת בשבילכם.
מה בתוכנית?
מתי ואיך זה קורה?
ZOOM

הקלטה תישלח אחרי כל מפגש

בקרוב יעלו תאריכים חדשים

סה"כ 9 מפגשים

12:30-9:30

אנו מקפידים להתחיל ולסיים בזמן

₪1600

ניתן לחלק עד ל-2 תשלומים ללא ריבית

להצטרפות לתוכנית
התוכנית בהנחיית
בשנת 2008 סיימתי את תוכנית המאמנים בשיטת סאטיה ופתחתי את עסק האימון שלי. התפתחתי במקביל לעסק שלי וכיום אני מאמן אישי, עסקי וזוגי, מנטור בכיר ומנחה באימושן.
בשבילי, עסק נחשב מצליח כשאני מביא בו לידי ביטוי את התרומה שלי לעולם – ומפיק מזה הנאה. העסק עבורי הוא כלי רכב להתפתחות אישית וכלכלית. ההכנסה שלי תואמת את הרצונות והצרכים שלי. אני מפתח בהתמדה אפשרויות שהעסק יעבוד גם בלעדיי.
בתהליך שעברתי הבנתי שעסק מצליח זאת לא תעלומה. יש חוקיות שמובילה אליו, ואני שמח להעביר אותה הלאה.
כמה מילים מבוגרי הסדנה
"אחת הסדנאות המדהימות שעשיתי! זו חוויה שמשנה חיים, היא שינתה לגמרי את הזווית שלי. קורס מומלץ וחשוב. כעת אני מבינה פרדיגמות שלא הבנתי עד היום. הקורס חושף בנו המון אמונות מגבילות, שיש דברים שדורשים טיפול. כעת יש בי הרבה יותר בהירות לגבי שעות העבודה, לגבי הציפיות הכלכליות שלי. יש יותר הכנסות, והגיעו לקוחות חדשים״
(תרצה, בוגרת מאמנים קורס 24)
 
 
"פשוט מדהים! הסדנה, התוכן, גל עצמו, רמה גבוהה מאוד של מקצועיות. יש עבודת הכנה עצמית לכל מפגש, וזה נתן ביטחון מה ואיך לעשות. קורס חובה! למדתי דגשים לניהול נכון של היומן ושעות הפעילות של העסק, למדתי דרכי מענה ותקשורת עם לקוחות בנושאים שונים (איחורים, ביטולים, הזזות, הנחות ועוד), למדתי על היחסים שלי עם שיווק ועל האפשרויות הרבות והמגוונות להגדיל את העסק שלי. למדתי על ניהול כלכלי אונטולוגי של העסק ועל הכלים שעומדים לרשותי כדי לעשות זאת ולתכנן קדימה"
(עמית, בוגר מאמנים קורס 28)
 
 
"וואו, איזה קורס מעולה! ממליצה בחום רב. אני המומה עד כמה המילה 'עסק' רחבה, עמוקה ומשמעותית. למדתי המון ונשאר לי טעם של עוד ועוד. תודה מיוחדת לגל מדלי – מעורר השראה ומקור ללמידה, להוויה ולהקשבה. העבודה העצמית מחוץ לסדנה הייתה מצוינת, עם שאלות מעוררות מחשבה. זה פקח לי את העיניים להבין מה אני חושבת על הלקוח, להסתכל אחרת על מחירים, לבחור לא לפחד כשאין מתאמנים, ליהנות מהמצב. צריך להבין את זה, לחיות את זה. גל לימד אותי לחשוב מחוץ לקופסה, לחיות מתוך תפיסה"
(עינת, בוגרת מאמנים קורס 25)
 
 
"הסדנה הזו היא בדיוק מה שהייתי צריכה. קיבלתי כל מה שהובטח לי, ועוד. הסתכלות מעמיקה, כלים פרקטיים וגישה ישירה לניהול העסק שלי. גל העביר את החומר בצורה בהירה, נגישה, מסודרת ובנדיבות יוצאת דופן. במציאות קצרתי תוצאות בזמן קצר יחסית: נוספו לי שני לקוחות, העליתי תעריף ושיפרתי את ניהול התשתיות של העסק. נשארתי עם מחברת מלאה אפשרויות, תרגולים ונקודות לחזור אליהן ולהעמיק שוב ושוב. בא לי להגיד לכם/ן – אל תתלבטו, תירשמו. גל, תודה על סדנה שהיא חובה לכל בעל עסק ממליצה בחום"
(רוית, בוגרת מאמנים קורס 26)
 
 
"כשראיתי את הפרסום של אימושן לסדנה 'בואו נעשה עסק' עם גל, ידעתי מיד שאני שם. עברתי תקופה ארוכה שבה השקעתי המון זמן ואנרגיה בפיתוח הקליניקה שלי – אבל הרגשתי שמשהו תקוע, שכּלום לא קורה כמו שאני מדמיינת. ואז הגיע גל ולקח אותי יד ביד למסע שנקרא 'העסק שלי': החל בחקירה ראשונית של התפיסה שלי על  'מה זה אומר בכלל להיות עצמאית', דרך בניית יומן וזימון לקוחות, שיחות על תעריף ועל הערך שאני מביאה למתאמנים שלי – וכלה בניהול והבנה של הפן הכלכלי הנוגע לקליניקה. מתברר שהתהלכתי בעולם רק ממקום של שליחות: אם אעניק הקשבה ואתמוך בתהליכי התפתחות של אנשים – איכשהו, כביכול, הכסף יגיע. אלא שהוא לא הגיע כמו שדמיינתי. הסדנה שינתה לי את התפיסה הזאת לכדי הבנה שאני קודם כל מנהלת עסק לאימון, ובעזרתו אני מממשת את השליחות שלי בעולם – והכל נעשה בדרך נעימה, קלילה ובגובה העיניים. לכל לימוד הונחו הֶקשרים שגרמו לי להתחבר גם לנושאים שהכי הפחידו אותי, כמו שיווק, חשיפה ותזרים עסקי. אני ממליצה בחום לכל בעל/ת עסק לעבור את הסדנה עם גל, וליהנות אחר כך מהתוצאות בקליניקה"
(הילה, בוגרת מאמנים קורס 21)
מזמינים אותך להעמיק
ולשאול אותנו כל שאלה, להתייעץ וגם להסתקרן