אודותינו

בית הספר אימושיין

המקום ללימוד שיטת סאטיה

אימושיין נוסד ב-2002 על ידי נטאלי בן דוד, מייסדת חברת אימושן והוגת שיטת סאטיה, עוסקת למעלה מ 30 שנה בהכשרת מאמנים וליווי אנשים בתהליכים פורצי דרך ומשמעות. הנה מורה למדיטציה ומלווה אנשים במצבים מסַכּני-חיים. שיטת סאטיה מבוססת על מודל קשב יוצא-דופן בעבודה עם תחושות ועם רגשות, והיא מאפשרת לנו להעניק לזולת מענה קשוב, אמפתי וחומל. 

אימושיין הוא בית ספר ללימוד, לחקירה, להתבוננות ולהיכרות של האדם את עצמו, דרך שיטת סאטיה. בית הספר מקדיש את מיטב משאביו בלימוד ופיתוח דרכים חדשות שמטרתן לאפשר לאנשים לחיות חיים נינוחים, תורמים ובעלי משמעות.

בית הספר מאמן ומכשיר אנשים שמגיעים ממגוון רחב של תחומי עיסוק. חלקם לומדים את שיטת סאטיה למען צמיחתם האישית ומשלבים אותה בחייהם האישיים והמקצועיים, ואחרים בוחרים להיות מאמנים בשיטה ומפתחים דרכה קריירה.

הכשרת מאמנים בשיטת סאטיה

בית הספר כבר הכשיר מעל 1700 מאמנים בשיטת סאטיה, רבים מהם בעלי עסק משגשג לאימון ולהתפתחות אישית.

אנחנו רואים את עצמנו כבית מקצועי ותומך למאמנים בשיטת סאטיה ומאפשרים להמשיך ולהתפתח יחד איתנו בסמינרים מיוחדים, תוכניות המשך והתמחויות כמו: אימון בני נוער, אימון זוגות ואימון לעסקים. 

אימושיין הינו ארגון העוסק בהדרכה ואימון אישי מהייחודיים והמובילים בעולם, בשל עיסוקו העמוק והאותנטי בתרומה, בחקר ההוויה ומיומנויות ההקשבה. אימושיין מקיים תוכניות שונות לפיתוח מנהלים לארגונים מהמובילים במשק. ומשתתף בפרוייקטים התנדבותיים למען הקהילה.

אימושיין פתוח בפני כל אדם המבקש לקדם את התפתחותו האישית ומזמין את המשתתפים לצאת יחד למסע אישי משמעותי, בו הם יעמידו במרכז את מערכות היחסים החשובות בחייהם, ויחוללו בהן מפנה מיטיב בדרך חומלת, נינוחה ומספקת.  מזמינים אותך לבוא, יהיה משמעותי.

באהבה,

נטאלי וצוות אימושיין.